neděle 9. srpna 2015

Domácí grilovací hořčice

I když doby přípravy této hořčice je delší, příprava je velice jednoduchá. 
Na jednu skleničku:
Do hrnce vložíme hořčičné semínko celé nebo podrcené v hmoždíři (60g), přisypeme hnědý cukr (30g), sůl (8g), 1 lžičku medu, trošku pepře a zalijeme octem (40ml). Na velmi mírné teplotě dusíme asi 40 min, je-li potřeba přiléváme trochu vody. 
Hotovou hořčici poznáte dle toho, že semínka jsou měkká a kluzká. 
Do vychladlé hořčice není špatné vmíchat lžičku obyčejné plnotučné hořčice.
Výborná nejen na grilování :-)
Dobrou chuť 
Ivana



4 komentáře:

  1. Jeééé to vypadá na zajímavou mňamku:-))) udělat si domácí hořčici by mě nikdy nenapadlo:-)))
    Diky za tip. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě by to Evi taky nenapadlo, narazila jsem na zajímavý recept v časopise. Chuť mě překvapila. Měj se Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko, na co ty nepřijdeš!!!Skvělý nápad!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, nepřišla jsem na to sama, je to obkouknuté a malinko upravené :-) Ivana

      Vymazat