úterý 15. prosince 2020

Na skřítkové vlně

 Letošního vánočního zdobení venku se ujali skřítci. 

Tentokrát modrý a červený kanafas.

... jen chybí sníh :-)

Mějte se všichni pohodově.

Ivana











27 komentářů:

  1. To jsou fešáci))) máš zase krásně nadekorováno.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně nazdobeno a skřítci jsou super. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, hezké to máte a těch skřítků tedy je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, krásně dekoruješ. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš moc krásně nazdobeno, Ivanko!
    Přeji příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké! Kanafas nikdy nezklame !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuju ti. Kanafas je osvědčený, ne každý ho má rád.
      Já moc! Měj krásné dny,I.

      Vymazat
  7. Je to opět krása, těší mě, že to vše mohu vidět na vlastní oči, Ivanko!

    OdpovědětVymazat
  8. Tito skřítci jsou, doufám, hodní a dobrotiví. U mne je jeden, který se skrývá a dělá samé nezbednosti, jakože schovává mi věci, přesolí oběd, nechává svítit v koupelně apod. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lado, já mám takového ponožkového :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  9. Roztomilí skřítci :)
    Ivanko, měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  10. Moc hezké Ivi, mějte se krásně, D.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásní jsou a máš moc hezky nazdobeno Ivanko :-).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  12. Je to kouzelné! Přeji pohodový vánoční čas!
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  13. Marcela Nordic Passion26. prosince 2020 v 14:01

    Ivanko, dodatečně posílám vánoční pozdravy do Skřítkova. M.

    OdpovědětVymazat