sobota 25. dubna 2020

Jak myslím na vás, milé blogerky?

Situace, která nás nutí být více doma, nás také nutí myslet více na ty, se kterými se nevidíme.
V tom množství lidí, na které myslím, myslím také na vás blogerky. Na to, jak asi žijete, jak zvládáte práci, jak vzděláváte své děti doma, jestli jste všichni zdraví, apod.

Dovoluji si jmenovat některé z vás blogerek (název vašeho blogu záměrně neuvádím,  možná by někomu mohlo vadit, kdybych uvedla).

Myslím na to, jak asi žije Helenka, která snad nikdy nevynechá komentář našich příspěvků na blogu, jestli chodí na pravidelné procházky se psem?
 Myslím též na Martu, jestli náhodou nepíše novou knihu nebo jestli více maluje obrazy? 
Myslím také na Stáňu, která také často komentuje mé příspěvky - jak třeba se učí se svými dětmi - a vlastně vůbec nevím, jestli má ještě děti ve škole nebo už "odrostlé"? 
Myslím na Danku a jejího Bertíka, jak asi zvládají učit se doma a jestli navštěvují babičku a dědu? 
V souvislosti se svou prací, myslím též na Marcelku, která svoji ložnici prý proměnila na pracovnu - jakým způsobem učí studenty a jak k tomu zvládá výuku svých dvou dětiček. 
Myslím taky na Evu, jak asi ona v práci? Ale ta se díky Lolince určitě nenudí a nestrádá :-).
Jak se má blogerka Elli na to myslet nemusím, s tou se naštěstí občas uvidím při její procházce kolem nás, takže krátké "zkecnutí" je samozřejmostí :-)
V souvislosti s prací na zahradě myslím na blogerku Aničku, která mi vloni poradila skvělý tip na zahradní ořezávač trávníku. Dodatečně moc děkuji :-)
Myslím ale i na mnohé ostatní z vás blogerek, které zde ve výčtu neuvádím ale "potkávám" se s vámi na mém nebo vašem blogu.

A jak tak na všechny myslím stalo se mi něco zajímavého!
Já jsem si totiž také pár krát vzpomněla na Petru, která pracovala z domova už dlouho před vzniklou situací - jestli maluje, jestli má zakázky, co její kočka apod.
A když jsem šla včera s dětmi na krátkou procházku, našla jsem putovní kámen - podle stylu malby bylo jasné, kdo ho maloval :-)




23 komentářů:

  1. Jéé, ty jsi to hezky napsala, milá Ivanko! Myslím, že nás blogerky tvé psaníčko zahřálo všechny u srdce, že na nás myslíš.Děkujeme ti!Já osobně na tebe myslím velice často a těším se, až se s tebou zase uvidím..Měj se krásně! Elli

    OdpovědětVymazat
  2. Malované kamínky jsou teď hodně populární a líbí se mi akce, že se namalovaný kamínek někde zanechá a kdo ho najde, tak ho pošle dál nebo si ho může nechat.
    Přeji pěkné dny. Růža

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růžo, je to pěkná akce, to souhlasím :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  3. Tak to je "vzácný" nález))))
    Krásný příspěvek jsi vytvořila. Na nudění opravdu čas nemám-s Lolčou i bez ní))))
    A pracovně???? Frmol...chodím do školy i pracuji z domova.
    Učím 120 dětí a jsem s nimi v pravidelném kontaktu.
    Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já učím výhradně z domu. Ale mám doma své dvě děti, takže nuda taky rozhodně nehrozí! :-)
      Měj se krásně, I.

      Vymazat
  4. Moc pěkně napsané. :) a kamínek je úžasný. My jsme ještě pořad žádný nenašli...
    pěkné dny, Sabi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, děkuji. Kamínek najít, to je velká pocta! Asi budu muset taky nějaký "vypustit".
      No tak tedy hodně štěstí ti přeji, aby jsi nějaký brzy našla :-)

      Vymazat
  5. Ivanko, honí se mi v hlavě to co Tobě. Jak to všichni všechno zvládají. Moc děkuji, že jsi to tak hezky sepsala a děkuji za optání. Máme se s Bertíkem hezky. Školu zvládáme, Bertík chodí ven s kamarády, pak se mnou na kolo a už pomalu začínáme chodit k babičce a dědečkovi i na kafíčko, nejen zamávat a donést nákup. A jak to zvládáte vy? Myslím na vás, mějte se krásně D.+B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, zatím zvládáme. Je to náročné, učím z domu, mé děti pobíhají kolem, klidu není, ale lepší, než se nudit a myslet na to, kdy už ta situace skončí. Velká výhoda je zahrada! K babičce a dědovi už taky občas zaskočíme na kafíčko :-). Mějte se krásně, I.

      Vymazat
  6. Ivanko, moc hezky jsi to napsala. Také často myslím na všechny své virtuální přátele a jsem ráda, že pořád o nás vím. Ten kamínek je nádhera. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji. Ti virtuální přátelé, to jsou přátelé s hlubokými kořínky! Je fajn, že se všichni tady na blogu virtuálně máme :-)

      Vymazat
  7. Ivanko, ty jsi zlatá!
    Tak aby si věděla: s Aaronkem ven chodíme, alespoň jednou týdně vyjedeme za město, do lesa. Je tam dobře jemu i nám. Pracuji často z domova, pro mě to není moc velká změna, jen snad to, že teď je doma většinou i manžel a syn a tak vařím, peču pořád dokola :o) Zdraví jsme, jen jsem přišla o hodně kultury (vstupenky se mi tu vrší) a o Řím, kam jsem měla letět za pár dní...
    Obdivuji všechny zdravotníky a učitele (syn učí, je to na dálku hodně těžké).
    Jo a ten kamínek - je nádherný nález s kouzelnou myšlenkou.
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v lese je krásně, to chápu :-)
      Já taky teď častěji vařím a peču. To vaření ale není moje hobby. :-(
      O nějaké kulturní akce jsme taky přišli, byl v plánu i víkend v Jeseníkách, ale nevadí - vše doženeme! :-)
      Učit na dálku je těžší, to je fakt. Ale já si zvykám a dovedu si to tak představit až do června.
      Helenko, měj se krásně, I.

      Vymazat
  8. Ivi, to je bezva, že tady na mě vykoukl, udělalo mi to radost:-). A ještě větší, žes hned poznala, že je ode mě:-). Docela často chodívám tu trasu, a taky si na Tebe vždycky vzpomenu, jak se máte. A třeba teď taky často, když kvete zběhovec, protože si pamatuju, žes ho měla ráda...;-) Stále pracuji, stále tvořím, zakázek není tolik, jako obvykle na jaře bývá, ale já věřím, že to bude zase dobrý... Matylda se těší dobrému zdraví a posílá pozdravné "mňau"! Měj se krásně, Ivi, a pevné zdraví a veselou mysl přeju. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééééé, zběhovec. Ani nevím, že mě máš s touto bylinkou nějak spjatou. Ano, mám ho ráda - i v čaji, i když je hořký! S těmi kamínky, to se ti opravdu povedlo! Měj se fajn Peti :-)

      Vymazat
  9. I přes veškerá omezení jsem nepropadla nějakým negativním pocitům. Máme zahradu, les přes cestu, mám co číst, šila jsem roušky, dělám to, co mne baví. Práce v domácnosti dělám tak jako tak- nepřibyly mi, neubyly mi......
    Ten kamínek to je tedy nález !! Navštěvuji blog Oringle, tak bych ho taky určitě poznala - je to její rukopis.
    Měj se hezky a pohodovou neděli přeji!
    Hanka(bvi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ještě že je ta zahrada! Pro ty, kdo ji mají je situace mnohem méně komplikovaná.
      A je to jak píšeš, rukopis Oringle je nezaměnitelný :-)
      Měj se krásně, I.

      Vymazat
  10. Ivanko, to je moc mile a skvely namet na clanek. Take vzpominam na mnohe, to rikam uprimne, protoze vim, ze na blogu kazdy ukaze jen "cast" sebe, takze i kdyz publikujeme clanky, mnohe zustava ukryto.
    Na druhe strane mnohe rekneme:-). Ano, pracuji stale v loznici, s detmi je to narocne, hlavne s dcerou a vzdy s tesim na viken. Prave jsem o tom sepsla clanek, ktery do eteru vyleti zitra:-). Dekuji Ivanko, drzte se. Porad je kolem nas mnoho hezkych veci, milych lidi a prima momentu. Kamen je dokonaly!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Marcelko, já vím, s dětmi doma a učit z domu, to je opravdu náročné.
      Na článek kouknu :-)
      Držme se, bude líp :-)
      I.

      Vymazat
  11. Krásně napsaná slova. Nějak mě ušlo, co jsou to putovní kamínky, musím dohledat.
    Pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, děkuji. Putovní kamínky jsou krásná akce. Pomaluješ kamínek a někde jej položíš. Kdo si jej vezme nevíš, ale třeba se nějakou náhodou (jako třeba kamínek od Oringle) s ním na blogu setkáš :-).
      Anebo nějaký najděš a vezmeš si jej :-)
      Krásné dny ti přeji, Ivana

      Vymazat
  12. Ivanko, našla jsem tenhle článek až se zpožděním, ale i tak mne potěšilo, že sis na mne vzpomněla. Já mám dítě už odrostlé, pracuje v televizním zpravodajství (takže teď byl v jednom kole), takže to už mou péči nepotřebuje. A já pracovala z domova (převážně), jen se mi od klávesnice kouřilo.
    Akce putovní kamínky mi taky unikla, ale líbí se mi.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat