neděle 6. listopadu 2016

IKEA v mé kuchyni

Ikdyž je moje kuchyň laděna do starobylého stylu a je dělaná na míru, aby ladila se starožitnou jídelnou, přesto se i v mé kuchyni nachází spousta doplňků z IKEA. Jde hlavně o závěsné systémy, košíky, skleněné dózy, ale také doplňky jako je cedník, modrá podložka pod hrnec a z nábytku barová židle či přihrádka na talíře, která je dělaná podle dílu IKEA kuchyně, který už nebyl v nabídce.
Ikdyž nejsem přímo fanoušek IKEA, ráda zajdu kouknout na novinky, kvalita jejich výrobků i služeb je skvělá.
Jak to máte s nákupy v IKEA vy?

















28 komentářů:

  1. Máš to moc hezky doladěné :-) Já a Ikea! O tom ani raději nebudu psát, vždyť víš :-)) Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím Danko, jít s tebou do IKEA, znamená najít i nemožné :-)

      Vymazat
  2. Nádhera. Tvoje kuchyň by si určitě zasloužila článek v nějakém časopise. Momentálně se také snažím také vnést do kuchyně světle modrou / tyrkysovou. Moc se mi líbí ty vyzděné niky. I já mám kuchyň z Ikea + ve stejném stylu na míru skříňky. A spojenou s jídelnou a obývákem s Liatorp nábytkem. Po troškách jsme dokupovali kousky nábytku, tento měsíc už snad poslední a konečně mám všechen nábytek bílý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem na tvůj blog, jestli náhodou tvůj bílý nábytkový poklad nenajdu a nenašla jsem. Tak snad někdy se na tvém blogu dočkám :-)

      Vymazat
  3. Hezká kuchyň! Já to mám podobné, velké věci v Ikea nenakupuji, ale pro doplňky tam jezdím ráda, mají to v nabídce takové variabilní, že se hodí k hodně stylům :-) moc zdravím Margita

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je přesně ono, ta variabilita doplňků se mi líbí, vybere si fakt každý! :-) Měj se krásně Margitko :-)

      Vymazat
  4. Ikeu máme trochu z ruky , ale párkrát do roky vyjedeme ♥ to pak vypadá, že potřebuji všechno :-)) Ikea je prostě super♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Podle fotek to vypadá na kuchyň promyšlenou do detailu. A naví i hezkou pro oko

    OdpovědětVymazat
  6. Vymazlená kuchyň. Ikeu můžu, její svíčky mám doma furt, na kukačku chodím a ráda, jen ne o víkendu :o).
    Hezký týden měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No víkendy jsou příšerné, ale k večeru se to už dá. Taky se měj Jani hezky :-)

      Vymazat
  7. Ikeu mám rada a tvoju kuchyňu tiež:-)...tá modrobiela kombinácia je nádherná!..pekný večer Ivka! Danka.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, moc pekna kuchynka. Ikeu mam rada, mame ji doma pomerne dost, veci maji opravdu promyslene, ale je ji vsude dost, to je neco za neco... M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marci, ano to je pravda, IKEA styl je častý, ale každý si to stejně skloubí dle svého :-) ALe vím co myslíš, stejné svícny, květináče, židle apod.

      Vymazat
  9. Tak to je krása...moc krásne, osobité a štýlové...

    OdpovědětVymazat
  10. Nejezdím do IKEA často, ale když se tam dostanu :o)). Jejich doplňky jsou úžasné.
    Máš moc hezké kousky v kuchyni. Mám také ráda věci s "duší" Ivanko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím Alčo, že máš podobný styl věciček ráda. Ty nové z IKEA nemají duši (jak píšeš), ty staré ano. Přesto i ty nové z IKEA ráda ladím s těmi starými :-)

      Vymazat
  11. Ivanko, moc hezká kuchyň. Mám ráda tyhle zabydlené, teplem dýchající, ne strohé laboratoře :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc jsi mě pobavila s termínem "strohé laboratoře" :-) . Je to přesně to,co vystihuje moderní kuchyně nahých linií bez jakýchkoli osobitých detailů. Moc tyto trendy nemusím. Měj se krásně, I.

      Vymazat
  12. Obdivuji tvoji kuchyni. Sbírám inspiraci na novou kuchyň na chatě. Moc se mi líbí ladění do modra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Ta světle modrá má výhodu, že se člověku neomrzí. Nebo alespoň mi ne :-) Měj se hezky, I.

      Vymazat
  13. I když se kolikrát snažím najít zajímavé kousky po bazarech a předělat je k obrazu svému, Ikea je taková jistota. Prostě se mí líbí, zvlášť když se kombinuje se starými kousky a bydlení není jako katalog Ikea.
    Kuchyň je krásná, hlavně její doplňky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo děkuji, napsala jsi to přesně. Děkuji za milá slova. Hledání po bazarech je někdy náročné, ale je to prostě relax. Asi to máš taky tak :-) Měj se krásně Ivana

      Vymazat