středa 26. srpna 2015

Meďové pro moje zlatíčka

Dětem jsem ušila medvídky, vlastně jsem šila jen pro malou Karinku, ale pak mi došlo, že našeho čerstvého nastávajícího školáčka nemohu ochudit, i když je už na takového méďu dost velký.


6 komentářů:

  1. Ti jsou:))))
    Já se nemůžu k ničemu dokopat:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já to dokopání se k něčemu dobře znám. Někdy se fakt musím nutit. Někdy chybí čas, někdy elán, někdy nápady,... Ale když mě pak políbí múza, pustím se do tvoření s vervou. Měj se pěkně Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko, já obdivuji!!Medvídci jsou sladcí, roztomilí!Mohla bych si jednoho u tebe objednat??Moc bych si ho přála!!Máš tak svkělé nápady!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli, ráda ti jednoho udělám. Vyber si barvu. Že by bílého? :-) Ivana

      Vymazat
  3. Krásní,pro radost jako dělaní :o) K

    OdpovědětVymazat