neděle 16. září 2018

Tak trochu podzimně.

Kolem dětského srubového domečku ladím výzdobu už podzimně.
Počasí je zatím letní, letničky ještě kvetou nádherně, ale dýně a vřesy už připomínají podzim.
Pokud bude podzim slunný, tak se na něj moc těším. Vlastně se na něj těším ať bude jakýkoliv. :-)
Krásný nadcházející pracovní týden vám přeji.
Ivana.








11 komentářů:

  1. Ivanko, máš moc krásně nazdobeno. Já jako obvykle nestíhám, takže ještě nemám nic. U nás je zatím stále léto, tak nevadí. Krásné dny. Pa Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Vytvořila jsi krásná zákoutí, Ivanko. Já mám podzim moc ráda, těším se na ty barvy.
    Hezké září
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  3. Počasí je stále letní, ale ve vzduchu ten podzim stejně už visí. Takže máš to krásně nazdobené!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké :)
    Ivanko, už je ten podzim prostě všude vidět, viď :) Ale počasí, to je parádní. Přesně takové mám nejraději. Teplo, ale ne horko. A ještě je stále dlouho večer světlo. Prostě nádherné roční období.
    Měj se oc hezky, Petra

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, nádherná výzdoba, u tebe ostatně vždy. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela - Nordic Passion17. září 2018 v 20:33

    Krásně ladis, Ivanko, i me to už láká. M.

    OdpovědětVymazat
  7. Vůně, barvy, kompozice...potěšilo moje srdce!
    Ahoj Ivčo, inspirace moje...zdraví Tě Martina.

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, děláš to dětem fakt moc hezké!
    Přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Iví, moc pěkné to máš.
    Prima babí léto
    Katka

    OdpovědětVymazat