pátek 28. září 2018

Domácí malinové víno

Letos jsem vyzkoušela vyrobit malinové víno. 
Malin byl dostatek, ba dokonce přebytek, a tak jsem toho využila a naplnila demižon vodou, malinami, cukrem a kvasinkami. Bublalo to několik týdnů nádherně. 
Výsledek je skvělý. 
Obsah alkoholu sice nižší než jsem očekávala, ale chuť je prvotřídní.




6 komentářů:

  1. Z malin nemůže vzejít nic špatného, takže chuť je určitě skvostná, stejně jako barva

    OdpovědětVymazat
  2. Maliny :-) mňam....to musí být lahoda :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, tak malinové víno jsem ještě nepila. Ale určitě je dobré. Měj pěkný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být voňavé pití. Nikdy jsem ho nepila, ale je mi jasné, že by mi chutnalo.
    Hezké víkendové dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Malinové jsem nikdy nepila.... barva je fakt úžasná.

    OdpovědětVymazat
  6. No, nebudu zapírat, ochutnala bych!
    Ivanko, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat