středa 1. dubna 2020

Jarní zdobení venku

Dnešní pěkné a celkem i teplé odpoledne mi poskytlo příležitost si užít relaxu venku a při tom i zrealizovat nějakou tu jarní výzdobu.
Modrý kanafas je to, co mě asi nikdy nepřestane bavit.
:-)
Kuželová slípka je moje tvorba z loňska.
Zajícovi jsem dnes "spíchla" novou sukni. Zkusila jsem ušít z kanafasu také vejce.
Přeji všem hezké dny
Ivana




7 komentářů:

  1. Jé, Ivanko, to máš hezoučké! Až půjdu dnes na procházku, kouknu se!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je miloučká výzdoba. Máš to krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, velikonoční ;-) Mějte se krásně Ivi, D.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásně naparáděné, Ivanko!
    Přeji pokud možno hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně vesele jarní!
    Klidné dny ve zdraví !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dekorace.....bože)))já ještě nic. Nestíhám:-)
    Poklidné dny přeji. Eva

    OdpovědětVymazat