pondělí 6. dubna 2020

DIY květináč

Dnes tvoření :-)...
...po víkendové vytrvalé práci na zahradě.
Tak nějak mě asi to tvoření z toho "co dům dal" začalo bavit.
 Koupila jsem dnes narcisky, ale chyběl mi k tomu vhodný květináč.
Tak jsem koukla do zásob, trochu zapřemýšlela a pokusila se vytvořit něco, co by mě "uspokojilo".
...
Mějte se prima!
Tvořte, užívejte si a buďte zdrávi.
Ivana





6 komentářů:

  1. Ivanko, moc pěkné tvoření. Měj pohodové a tvořivé dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Super kousek, Ivanko!
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoření je skvělé! Zvláště v této době!

    OdpovědětVymazat
  4. Super efektní nápad.
    Přeji krásné jarní dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, zajímavý květináč, s narciskami vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela - Nordic Passion8. dubna 2020 v 21:35

    Skvělé!!! Prima dny, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat