čtvrtek 9. dubna 2020

Vítejte Velikonoce!

To, že letošní velikonoce budou mít nezvyklý průběh, snad ani popisovat netřeba.
Co je ale výhodou těchto mimořádných dní, že máme všichni na sebe tak nějak více času.
Děláme více činností společně a navíc doma.
Já mám teda i více času na zahradu - to co mám na zahradě hotové už počátkem dubna, jsem zatím ještě nikdy tak brzy neměla.
...a čas na zdobení ? 
.....to je relax, zábava, potěšení pro mě i pro mé blízké ...
....a snad někdy i pro kolemjdoucí :-)

Přeji všem krásné velikonoce!
Ivana












Zajíčka jsem dostala loni od Danky z blogu https://triplusjedna.blogspot.com/

12 komentářů:

  1. Ivanko to je roztomilá výzdoba. Barevná a veselá, jak má na Velikonoce být. :)
    Uzijte si je! Sabina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Sabi. A krásné velikonoce ti přeji!

      Vymazat
  2. Jé, zajíc :-D Ti naši letos zůstali v krabici. Krásné Velikonoce Ivi, D.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivano, máš nazdobeno moc pěkně.
    Hezké Velikonoce přeju

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, krásně dekoruješ. Přeji tobě i tvým blízkých dny plné pohody a klidu a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásně nazdobeno! Užij si Velikonce, i když jsou hodně jiné!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela - Nordic Passion10. dubna 2020 v 20:21

    Ivanko, ta radost je z fotek vidět:). Hezké svátky. M

    OdpovědětVymazat
  7. Marci děkuji, krásné velikonoce i tobě! :-) I.

    OdpovědětVymazat