pondělí 30. března 2020

Kde jsou ty teplé dny?

Dnes ráno bílo. 
Když odtál sníh, vysvitlo slunce, ale ukrutná zima mě brzy vyhnala zpět domů.
Na víkendové párky a polévku můžu jen vzpomínat.
...bylo fajn, teploučko :-)
Mějte se krásně.
Ivana











16 komentářů:

  1. Ivanko-
    trochu zima se nám vrátila!!!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, to je takový poslední (u nás tedy první) záchvěv zimy... Tedy alespoň doufám. teď už o ni nikdo nestojí.
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad už fakt poslední :-) Helenko, měj se fajn.

      Vymazat
  3. Ivanko, i u nás. Celou zimu téměř nic a teď jsem měla po ránu šok. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky krásná sobota je pro mne vzpomínkou. Dnes- teď zrovna- se za oknem značně věje. Kdyby tomu tak bylo na Vánoce, tak bych zatleskala, ale dnes ani náhodou.
    Klidný den ve zdraví!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani je to jak píšeš, sníh před velikonocemi už nemusí být :-)

      Vymazat
  5. Snad se to počasí už vzpamatuje a bude líp...ila

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou fuč, vyhlížím čtvrtek.
    Přeji klidné a zdravé dny. J.

    OdpovědětVymazat
  7. Já se chtěla už včera kouknout z ložnice, kde je střešní okno, jak je venku a nic. Cele sklo bílé a venku zima jako v márnici. Jak já už toužím po jaru a teplicku...
    Zdravím z Jihu. :) Sabi

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to, že i počasí se zbláznilo. Ale na víkend se snad zas trochu oteplí.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to se na víkend je důvod těšit. měj se fajn Stáňo :-)

    OdpovědětVymazat