sobota 7. července 2018

Květiny v zahradě

Letošní rok je bohatý na ovocnou úrodu, bude i hodně ořechů, což je moc dobře. 
S květinami se mi letos moc nedaří. Všechny surfinie a petunie mi napadla plíseň. Plíseň se mi přenesla i na vzpřímené muškáty. Za to lobelky se mi už další sezonu v řadě ukazují jako nejodolnější letnička. Pokud nezmoknou, vytváří nádherně barevný převis.
Letos poprvé pěstuji chrpu. Zasela jsem ji ze semínka, teprve teď začíná vykvétat. Moc se mi líbí hlavně chrpa v modrém odstínu. 






















8 komentářů:

  1. Kvete Ti to krásně. Ale je všechno nějak zrychlené.
    Přeji hezké prázdninové dny!
    Hanka (bavi-mne-to)

    OdpovědětVymazat
  2. Jaképak nedaří - vždyť ti to kvete krásně

    OdpovědětVymazat
  3. Ani já nevidím žádný nezdar! Ta chrpa je opravdu nádherná!
    Ivanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji,chrpa mi učarovala svými barvami. Měj se moc krásně, I.

      Vymazat
  4. Letos květiny i keře hodně trpí horkými dny. Surfínie zkus ostříhat a přihnojit Ivanko. Kdysi jsem chrpy na zahradě také měla, ale příliš se rozrůstaly a uzurpovaly ostatní :o).
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHrpy jsou tak invazivní? tak to Alčo díky za informamci :-) Měj krásné letní dny, I.

      Vymazat