neděle 29. července 2018

Dřevěnka v Havířově

Kouzelná, více než 200 let stará dřevěnka v centru Havířova. S původním vybavením.
Při návštěvě dýchne na vás kouzlo starých časů. A to doslova! Ta vůně staroby v interieru dřevěnky je jedinečná.
Máte-li cestu směrem na Havířov, určitě se zastavte a navštivte Kotulovu dřevěnku.
Za rodinné vstupné 80 Kč se vám individuálně věnuje nadšený průvodce rovných 60 minut.

Jen mě mrzelo, že fotografování uvnitř je zakázáno. Přitom bych  tak ráda fotila...
....ta rozkošná dřevěná kolébka, krásná kamna, vyšívané utěrky, starý kolovrátek, koš s česancema u kolovrátku, hlíněné nádoby, černá komora, a mnoho dalšího....
... a za zmínku jistě stojí nádherná bludovické keramika (viz fota - květináče v okně).







Darovaný hrníček místo vstupného


Stará bludovická keramika

Stará bludovická keramika



11 komentářů:

  1. Ta je opravdu moc pěkná. A do Havířova bych ji asi nezařadila ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme u nás dřevěnku- teď nově rekonstruovanou - viz můj blog bavi-mne-to.
    Jsou to prostě krásné památky.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem k tobě koukla, je to krásná památka! Ivana

      Vymazat
  3. Juuu, to je krása! ten starý kolovrátek a česance by mne moooc zajímaly!

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, je krásná a tam se nedostanu. Škoda, že se nesmělo fotit vevnitř. Většinou to lze. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš Marti pravdu, pan ředitel si vysloveně nepřeji focení uvnitř....fakt škoda....

      Vymazat
  5. Krásné místo, Ivanko! Fotky jsou krásné, interier si budu představovat. Škoda...
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To je škoda, že nevidíme interiér. Je krásná.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem od těch míst, vím, že tam je, ale ještě jsem tam nebyla. V okolí je pořád co vidět, pořád mne něco překvapuje. A pak že "prý" Ostravsko je černé! Kdo nebyl nemůže posoudit. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat