pondělí 16. července 2018

Srubové svítidlo

Pustili jsme se s manželem do výroby světla k dětskému srubovému domečku. Nezdá se to, ale byl to "projekt" skoro na rok. 
Světlo ke srubu jsem si vymyslela loni v létě. Na podzim jsme v lese seřízli vhodnou kulatinu, přes zimu trochu vyschla a na jaře jsme začali. I když se to možná nezdá, práce na takovém svítidlu bylo dost - dostat kabel dovnitř kulatiny, zaizolovat tu část dřeva, která je v zemi, zabetonovat, vymyslet a zrealizovat uchycení lucerny na kulatinu, zapojit, aby svítila, atd. 
...takže je jasné, že většinu "odedřel" manžel. Já jsem jen prováděla nátěry :-) ... a popoháněla manžela do práce :-) :-) :-)
Výsledek se mi líbí. 
Až zaroste okolí u země travičkou a až seženeme vhodnou žárovku do lucerny, budu spokojena maximálně :-)
Krásné dny všem.
Ivana





19 komentářů:

  1. Nejen svítidlo ale i ten srub je dokonalý. Je vidět, že jste s mužem velice šikovní, Ivanko. Hodně skvělých nápadů i do budoucna přeji.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, děkuji moc :-). Měj se moc krásně, I.

      Vymazat
  2. Lampa se vám moc povedla.Vypadá to suprově.
    Danča

    OdpovědětVymazat
  3. jste šikulíci… prima dny z Jizerek přeje Olina

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, lampa i srub jsou naprosto dokonalí! Teda to by mě zajímalo, jak jste tu kulatinu vrtali....povedlo se to dlouhým vrtákem z obou stran?
    Měj se krásně, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, nepovedlo se. Vrták z jedné strany uhnul z dráhy a vyjel ven. Nakonec pomohl šikovný stolař :-) Měj krásné dny Peti.

      Vymazat
    2. Tak to jo, ono všechno doma udělat nejde viď. Přeci jenom, chybí nám ty správné pomůcky a "udělátka" profíků.
      Ale fakt, lampa je moc hezká!

      Vymazat
  5. Juuu, Ivanko, fakt je to moc pěkné, stylové, povedlo se to, taky mám radost!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, vy jste ale šikovní- vypadá to báječně!!!
    A ty maliličké knedlíčky- ty joooo- ty jsou!!!! Mňam
    Měj se krásně Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Báječný nápad a ještě skvělejší realizace a vůbec nevadí, že trvala trochu déle. Stálo to za to!!
    A ty tvé knedlíčky mne dostaly, já jsem trpělivá, ale nevím nevím :o)).
    Ivanko, měj voňavé letní dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, jsi opravdu šikovní! Dokonalá práce, se srubem krásně ladí!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat