neděle 4. března 2018

DIY dřevěný tác černo-bílý

Starý dřevěný tác z bazaru za 20 Kč, černá a bílá akrylová barva a trocha trpělivosti. O tom byl můj včerejší sobotní večer. :-)
Strany trojúhelníků nemají dokonalé tahy, ale v konečném výsledků mi to vlastně vůbec nevadí.
Krásnou neděli vám  všem!
Ivana.





Původní

16 komentářů:

  1. Ivi, moc hezké! Ale musím říct, že se mi líbí i ta původní verze :-) Hezkou neděli, K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káji, původní verze nebyla špatná, byl to sprej na šabloně háčkované dečky. ..zajímavé. Měj se moc hezky, I.

      Vymazat
  2. A je to zcela nový tác. Hezký! I když i ta původní verze něco do sebe měla.
    Hezkou neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, povedené. Moc krásný tác. Ale taky se mi líbil i v té původní verzi. Měj pohodovou neděli.

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si tác asi nechala v původní verzi - nejen proto, že se mi líbí, ale hlavně proto, že na úpravu bych neměla dost trpelivosti a pečlivosti. Ať ti dělá tác v novém kabátku radost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo děkuji, trpělivost se mnou dost cloumala :-)

      Vymazat
  5. A vyplatilo se :) je nádherný. Hezkou neděli přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela - Nordic Passion4. března 2018 v 15:00

    Krásná práce a vzor, já si v tomto vzoru teď poridila potahy na polštáře. Hezký den, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Polštáře misí být krásné v tomto vzoru a barevné kombinaci .-)

      Vymazat
  7. Vzhledem k tomu, že nemám ráda černou barvu v interiéru, líbí se mi původní verze více. Ale obdivuji, že jsi si s malováním pohrála Ivanko. A když je to ruční tvorba, tak nemůže být vše dokonalé a přesná linka jak z tisku :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, domů by se mi tebe nehodil, ale práci si odvedla parádní, v tvé pracovně bude skvělý!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat