úterý 20. března 2018

První jarní den!

První jarní den jsem s dětmi v kroužku "Co naše babičky uměly" přivítali vytvořením typické jarní větvičky - zlatý déšť. 
Je třeba jen větvička, žlutý krepový papír, jemný drátek a nadšené děti :-).
Každý květ se musí k větývce přidrátkovat, žádná tavná pistole!!! Takže pěkně postaru!
...moje předsevzetí bylo možná hodnotné, ale za ty malé děti jsem to přidrátkování musela odedřít já. Výsledek ale nezklamal nikoho :-)



 ...foceno ve škole

22 komentářů:

  1. ... a nikdy neuvadne:)
    Krásné jaro. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi dobre konáriky vyzerajú ... Pekné dni ... L.

    OdpovědětVymazat
  3. Jako jarní ozdoba to vypadá hezky. Jednoduché, ale prima nápad.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, to je krásné a vydrží na věky. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, ani mne nezklamal- naopak- je to moc hezké a bylo to určitě prima jarní tvoření!!
    Měj se hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děcka to bavilo. :-) Jarko, měj se moc krásně,I.

      Vymazat
  6. Juj, než jsem si přečetla text, tak jsem fakt myslela, že je živý! Je super! :)
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak věrohodně to děti vyrobily? Díky, krásné dny,I.

      Vymazat
  7. Jo, tak tohle si pamatuji!!! K něčemu jsem děti prostě buď nepustila, nebo to na ně bylo příliš těžké...
    Ale výsledek - paráda!
    Ivanko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Krásné jarní dny ti přeji :-)

      Vymazat
  8. Ivi, fakt paráda... Na fotce jako živé :-)

    OdpovědětVymazat