pondělí 5. března 2018

Mýdla uplácaná dětmi

Vedu kroužek s dětmi na téma "Co naše babičky uměly". 
Původní zaměření kroužku mělo být na staré tradiční výrobní postupy. Vzhledem k tomu, že zájemci o kroužek jsou z řad těch mladších, musela jsem spoustu činností organizovat s ohledem na věk dětí. 
Zde je jedna z činností, která měla,u dětí obrovský úspěch!!! Děti si mohli z mýdlové hmoty a sušených bylinek vyrobit své vlastní mýdlo.
Tato činnost je na přichystání materiálu náročná, ale na samotnou výrobu s dětmi je docela snadná a hlavně zábavná.




11 komentářů:

  1. Ivo, mýdélka se vám povedla a věřím, že to děti bavilo, rády plácají z čehokoli. :-) Vyráběli jste ze starých mýdel? Já je kdysi takto s dětmi dělala. Pěkný den. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Dášo, dělal jsme je z mýdel, co se doma našla :-) Nejlevnější metoda a děti to baví - však sama asi víš :-) Měj se krásně, Ivana.

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion6. března 2018 v 12:30

    Tak do tohoto kroužku bych děti posílala rada:),hezky den,Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš v kroužku moc šikovné děti. Tahle činnost se jim určitě moc líbila. :-)
    Měj se hezky, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbila a moc. Bylo to nad moje očekávání. Přeji ti hezké dny, Ivana

      Vymazat
  4. Ivanko, nádhera! Celkem s nostalgií vzpomínám na časy, kdy jsem vedla podobné kroužky. Moc mě to s dětmi bavilo!
    Měj hezké dny a ať se vám daří! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, takže tu jsikru v těch očích dětí dobře znáš :-)

      Vymazat
  5. Ivanko, krásná mýdla. To muselo děti bavit. Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti děkuji! Ano moc je to bavilo a tím pádem i mě :-)

      Vymazat
  6. dobrý den, to jsou krásná mýdla! :-) Zrovna hledám inspiraci na výrobu s dětmi (4a3r.) Myslíte, že už to zvládnou? Mohla bych Vás poprosit o nějaký postup? Vše co jsem zatím viděla je jen lití do forem a toto "plácání" se mi moc líbí. Děkuji, Aja

    OdpovědětVymazat