čtvrtek 8. března 2018

To už se nevrátí ...

Nedávno jsem ve svém počítači promazávala složky s fotkami. Chtěla jsem udělat radikální pořádek s fotkami, které se buď nepovedly, nebo mi nejsou k ničemu a jen zabírají místo. 
Zjistila jsem však, že fotky, které se soustřeďují jen na detaily a v době pořízení mi nic moc neříkaly jsou pro mě s odstupem několika let znovuobjeveným pokladem. Jde hlavně o fotky mých dětí, resp, fotky detailů mých dětí.
 ....ty malé ručičky ♥, malé nožičky ♥, faldíky ♥, úsměv s chybějícími zoubky ♥ .... to je něco, co už definitivně odnesl čas a nikdy se to už nevrátí. 
... a i když nevím, proč jsem některé záběry vůbec pořizovala, dnes jsem za to moc ráda.
Mějte se krásně.
Ivana
















8 komentářů:

  1. Ivanko, naopak, to jsou nádherné záběry a neopakovatelné. Byla by škoda je vyhodit. Měj hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné zachycení momentu a úplně nejvíc se mi líbí poslední fotka Ivanko. A ta úžasná krajková kaťata :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky. Krásná vzpomínka.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, moc krásná inventura!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Super zábéry, ty se nikdy nezapomenou ;)))

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, naprosto Ti rozumim!!! Krasne zabery. M.

    OdpovědětVymazat