čtvrtek 28. září 2017

Mirabelková marmeláda a sirup

Od kamarádky jsem dostala červené mirabelky. Dostala jsem k tomu od ní i recept na její výbornou marmeládu z mirabelek. Marmeládu jsem od ní několikrát zkoušela, takže vím, že rozhodně mělo smysl se do výroby pustit. Červené mirabelky jsou kyselé a marmeláda z nich je tak dobrá, jako z červeného rybízu. Na linecké cukroví je mirabelková ještě lepší než rybízová. Mirabelková je totiž řidší než rybízová, do lineckého krásně vsákne a cukroví je pak vláčnější. 
Z poloviny jsem udělala marmeládu a z druhé půlky jsem zkusila uvařit sirup. Ten rozhodně taky nezklamal. Barva, vůně i chuť skvělá!!!
Krásný sváteční den :-)
Ivana





7 komentářů:

  1. Marmeláda i sirup mají opravdu krásnou barvu. Já z mirabelek marmeládu taky dělala, ale měla jsem ji docela hustou (takže ji používáme do šátečků z tvarohového těsta - nevytéká)
    Hezky večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já ji právě mám v konzistenci dost řídké :-) Ale to je asi jedno, tak chuť je určitě u obou stejná :-)

      Vymazat
  2. Ta barva! Ja mam ze zlutych marmeladu, ale zatim jsem jen olizla varecku, uvidime:-). Pekny vecer, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Mirabelkovou miluju! Je jedna z nejlepších. Krásná barvička.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, úplně a naprosto s tebou souhlasím :-) Krásný večer, I.

      Vymazat
  4. Krásná barva, opravdu a musí i chutnat. Marmelády ani sirupy jsem ještě nedělala :-) Hezké dny Ivi, D.

    OdpovědětVymazat