pondělí 18. září 2017

1. vlna podzimního zdobení

Přichází ten krásný čas - podzim. Já ho mám moc ráda. Příroda se krásně zbarví. Brzy bude čas na sběr šípků a taky jiných bobulí pro dekoraci. Na dekoraci toho na podzim najdeme opravdu dost.
Na podzimní procházky přírodou se těším celý rok.
Jen toho deště aby nebylo moc!!! :-)
Začala jsem s podzimním zdobením, i když mi kvete ještě hodně květin z léta.














12 komentářů:

  1. Vresy mam na podzim take moc rada, proste k nemu neodmyslitelne patri, treba jako dyne. Ten kocici kamen je super napad:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vřesy dlouho vydrží, až do nového roku jsou pořád pěkné. Marcelko, měj pěkný den :-)

      Vymazat
  2. Pěkné , vkusné.... U nás doma ještě nic... Jo vlastně šípky ve váze :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi děkuji, ...ach šípky ve váze, to jsem ještě nestihla :-)

      Vymazat
  3. Ivanko, mám to stejně. Já rozmisťuji dýně a muškáty a fuchsie chytly druhý dech...
    Moc tě zdravím a chválím výzdobu! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, opravdu, i umě je to tak, že muškáty chytly druhý dech :-) Měj se krásně, I.

      Vymazat
  4. Taky už začínám s podzimním zdobením. Sice ještě taky to letní kvete, ale některé truhlíky už tedy pěkné nebyly, takže už byly nahrazeny vřesem, dýničkami ap.
    Hezký večer a hezký zítřejší den.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Letos mi sice letničky prázdniny přežily, ale i tak to nebylo ono. Vřes je podzimní stálice, hezky jsi to naaranžovala ;-). Krásné dny Ivi, D.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš to moc krásné. Vřesy a chryzantéma nesmí chybět a dýně udělají na podzim také mnoho parády.
    Hezké podzimní dny
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Barvy a vůně podzimu! Krása!

    OdpovědětVymazat
  8. Kočka, vřesy a slunečnice jsou top. Já mám jen "bodlák" (aneb štětku planou) a vřes od Vánoc (už je chudák uschlý, ale vyhodit je mi ho líto)
    Hezký podzim

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné dekorace! Člověk má z těch barev takový ten pocit domova a tepla. Hezkou neděli, K.

    OdpovědětVymazat