neděle 26. února 2017

Sušené

Mám moc ráda sušené květiny, makovice, kukuřici, cibuli, navázaný česnek, apod. 
Do kuchyně to prostě sedí. A do starých nádob, které jsou jen na okrasu, to sedí dvojnásob. 
Pár záběrů v detailech z mé kuchyně. :-)
Pohodovou neděli přeji.
Ivana












18 komentářů:

  1. Ivo, Krásnééééééééééééééé. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, já sušené květiny mám také ráda a každý rok suším a suším. Máš krásné, romantické zákoutí. Pěkné je, že neuvadnou :-) a vydrží do další sezony.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, mas moc pekne nadoby, hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi to líbí .... ale co prach ?co s nim ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, každý rok měním za nové, a to právě kvůli prachu :-)

      Vymazat
  5. Moc hezké, člověk se má obklopovat věcmi, které má rád ... Mějte se hezky D.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Ivanko,koukám,že nejsem sama..nosím si domů z přírody kdeco..pomalu nikdy nejdu s prázdnou..doma mám pověšené svazečky levandule,obilí,makovic..šípkové větvičky..co víc dělá binec tak mám na terase..šišky,kukuřice..
    Do starých nádob si neumím nic jiného představit..a ta starodávná vůně!☺
    Krásné sluníčkové dny přeje Jana Š.z chaloupky mezi kopci.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, přesně tak! Z procházek nechodit s prázdnou!!! Přírodniny jsou ty nejhezčí dekorace :-)

      Vymazat
  7. Také mám ráda sušené kvítí,ovšem sušíme i papričky pálivky :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je suším také, ne za účelem dekorace, ale konzumace. Mám ráda ostrá jídla. Jani, měj s e krásně, I.

      Vymazat
  8. Krásné. Taky mám ráda sušené kytky a mám je všude po domě.

    OdpovědětVymazat
  9. Ivanko, takovéhle kuchyně mám moc ráda. Zabydlené, dýchající pohodou a domácím teplem, ne laboratoře.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to jsi mě rozesmála s tou laboratoří :-) Díky moc a měj se krásně, I.

      Vymazat