středa 8. února 2017

Kdybych si nepsala blog...

...nepoznala bych blogerku Elli (Ellien) a blogerku Danku (Triplusjedna). 
Elli bydlí kousek ode mne, vídáme se často, k Dance to je podstatně dál, ale i s ní a jejím malým Bertíkem se vídáme.
Holky mi k narozeninám daly krásné dárky a vybíraly tak, aby se mi trefily do vkusu.
děkuji holky!
:-)
Od Danky hrníček na smetanu a podnos

Od Elli dřevěná bedýnka s překvapením

11 komentářů:

  1. Ivanko, jak ti rozumím! Taky jsem díky blogu potkala pár skvělých ženských...
    Moc krásné dárky!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná, že i pár skvělých potkáme :-) Měj se fajn Helenko.

      Vymazat
  2. Ivanko, uzasne, darky, ale hlavne to cenne pratelstvi. Mej se fajn. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné dárky, Danka by se mi teda fest trefila do vkusu.
    Dodatečně krásné narozeniny přeji.
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Přátelství je krásná věc..... Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to pravda pravdoucí :-) Měj krásné dny, I.

      Vymazat
  5. Ja žijem už vo štvrtom meste, ťažko si človek nájde zakaždým nové kamošky, hlavne pri ženách je to vzácne... Super darčeky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zitko, věřím ti. Stěhováním jinam se hodně kontaktů přeruší. Tak aspoň ty virtuální budou možná trvalejší :-)

      Vymazat
  6. Ivo,pěkné dárečky jsi dostala. A cenné je i přátelstí, které získáme ve virtuálním světě a pak se i osobně setkáváme. Děkuji za návštěvy u mne na blogu. M.

    OdpovědětVymazat