sobota 25. února 2017

Drátěný košík

Úlovek z minulého týdne. 
Moc mě zaujal tento drátěný košík, čekal na mě poslední v této velikosti a barvě. Velikosti byly tři, mám tu nejmenší a byly také v barvě bílé. 
Cena příznivá, koupeno v Kiku. 
Umístila jsem tam květinu v terakotě, aspoň prozatím, než najdu něco vhodnějšího. 
Krásný víkend vám přeji :-)
Ivana



14 komentářů:

  1. Začínají se mi také drátěné výrobky nějak líbit. Košík je moc hezký a květině vyloženě sluší.
    Krásné dny Ivanko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Do Kiku zavítám každou chvíli, míjím ho každý den při cestě z práce a nedá mi to se nepodívat co tam mají nového. :-) Nevím jak ty, ale já bych tam pokaždé nechala spoustu peněz! Líbí se mi jak kuchyňské doplňky, dekorace, tak i oblečení.
    Košík je super a kytičce to v něm moc sluší! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám Kik taky po cestě, dekorace tam mají na výběr v hojnosti a vždy podle aktuální sezóny. Měj se krásně Luci.

      Vymazat
  3. Ivanko, ulovek opravdu dokonaly, vypada super, takove veci mam take rada:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, mám pocit, že nějaký drátěný košík jsem u tebe na blogu taky viděla.

      Vymazat
  4. Ivanko, dobrý kup, vypadá skvěle.
    Jo, a pekla jsem briošky, zmizely rychlostí blesku, jsou vynikající, díky za připomenutí!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, briošky za tepla rychle mizí, to ti věřím. I.

      Vymazat
  5. Super úlovek. Někdy jsem ráda, že na ty nové věci nemám místo a tím pádem je nemůžu koupit :-))) Košík i kytičky jsou moc krásné. Hezké dny D.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá moc hezky. Kdybych měla nápad, kde ho použít, tak se zítra půjdu kouknout do Kika, jestli náhodou...

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, je to moc pěkné, musím brzy do Kika...Elli

    OdpovědětVymazat