středa 15. února 2017

Když v mrazu vysvitne slunce

Všechna "drobná" zvířata našeho souseda statkáře se ráno na sluníčko usadila a vyhřívala pěkně dlouho!!!
I když jsem se natáhla přes plot, abych tu pohodičku vyfotila, vůbec to s nimi nehnulo.
:-) :-) :-)
Tomu říkám relax !!! 
Mám se co učit :-) 

17 komentářů:

  1. Vtipné.....měli bychom se všichni poučit, co je nicnedělání:-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a vydrželi tam sedět ještě pěkně dlouho :-)

      Vymazat
  2. Vypadá, že se na Tebe všichni koukají :-)) fakt vtipné ... hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to oni koukali, když jsem je fotila. :-) Měj s ehezky Danko,I.

      Vymazat
  3. Úplně se tam mezi nimi vidím :-)) Naše kočičky se každé odpoledne také vyhřívají v obýváku u stěny, občas k nim přisednu. Krasný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych mohla, tak si mezi ně taky sednu. Ale oni by hned utekli :-(

      Vymazat
  4. Fotka mne fakt pobavila a máš úplnou pravdu, že bychom si od nich měli všichni vzít příklad. Neumím vůbec "nicnedělání" prožívat.Je však moment kdy ano - U MOŘE :o)))).
    Měj krásné dny Ivanko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To moře teď v únoru bych fakt brala :-) Měj se hezky Alčo :-)

      Vymazat
  5. Tak to je bomba :o) Je vidět, že to sluníčko potřebujeme všichni...
    Ivanko, Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nahřejí se a pak musí zas chudáčci přečkat mrazivé dny i noci :-)

      Vymazat
  6. A nechceš, Ivuš, přijít někdy ke mně? zrelaxujeme spolu nad kávičkou....

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, zvířata jsou fajnšmekři - taky máme jednoho psího a jednoho kocouřího doma a na zahradě :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Ivanko,naši chlupáči předvádějí také něco podobného,dokonce mi připadá,jakoby se "opalovali",sluníčku se nastavují ze všech stran a sedí nehnutě jako sochy☺
    Jo jo..Relaxovat to oni umí,ale myši si musíme chytat sami!☺
    Z chaloupky mezi kopci srdíčkově zdraví Jana Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Jani, mi to taky tak připadalo - jakoby se opalovali - čumáčky vytočené ke sluníčku a chytali bronz :-) Zdravím tě mezi kopce Jani.

      Vymazat
  9. Ivi tak takýchto fotiek dávaj viac! :) Kolegyňa je z menšieho mesta a vždy keď ide na víkend domov, žobroním nech po ceste cvakne čokoľvek! Kvôli tej pokojnej atmosfére mimo mesta... A Ty si mi to splnila bez prosenia :))) ĎAKUJEM! :)

    OdpovědětVymazat