pondělí 6. února 2017

Šperk z vaječných skořápek

Nedělala jsem to já, ale šikovná bloggerka Gabka - více zde: http://oazavemeste.blogspot.cz/
Skvělá recyklace !!!
:-) :-) :-)

12 komentářů:

  1. Zajímavé...to by mě nenapadlo:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, tak to tedy je! Pekny den. Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jaká paráda se dá vytvořit z takového materiálu jako jsou vaječné skořápky, to by mě ani nenapadlo. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Až k neuvěření a vypadá to moc dobře :-) Marťo, měj se hezky.

      Vymazat
  5. Ivanka, neviem kde sa zapotrošil môj komentár. Ten šperk vyzerá ako vypalovaná keramika. Naozaj by som nehádala že je to z vaječných škrupiniek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, mi to připadá úžasné a až nepochopitelné, jak někdo dokáže takovou věc vymyslet. Komentář jsi asi nechala na blogu u autorky tohoto šperku. Měj se krásně I.

      Vymazat