středa 16. listopadu 2016

Norský vzor

Tak jak v létě miluji vše v námořnickém stylu, tak v zimě mě fascinuje norský vzor. Mám ho ráda na oblečení, na doplňcích, dekoracích, prostě na všem, co v zimě používáme.
Myslím si, že nepodléhá módním trendům, je to prostě klasika, která je pořád v kurzu :-)
Užijte si zítřejší volno (pokud ho máte) :-)
Ivana










16 komentářů:

  1. To je teda trefa,Ivanko! Také se mi líbí tento vzor a v kombinaci s červenou a zrovna jsem dnes nad tím přemýšlela, jak ho využiji na vánoční výzdobu!Měj se krásně! Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to se teda na tvou výzdobu Elli moc těším :-) Já ten norský vzor mám také nejraději s červenou barvou - je to veselé :-) Měj se krásně.

      Vymazat
  2. Mala som svetrik s nórskym vzorom, ktorý som nosila len na hory alebo na lyžovačku. Ivanka to su tvoje výtvory ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitko, nejsou to moje výtvory (bohužel). Ani jedno z toho, co je na fotkách, jsem nedělala já :-) Já to jen vlastním a těším se z toho v zimě :-) Měj se hezky,I.

      Vymazat
  3. Určitě to jsou stálice. Jeden svetr vlastním - koupený, tohle plést jsem si nikdy netroufla :-) Ivanko, přeji hezký den D.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takovy vzor take muzu, hezky svatecni den. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, taky ho mám moc ráda. Kdysi jsem ho vyplétala, pak jsem se naučila tak trochu falešný - vyšívaný. naše děti chodily v opravdu hezkých svetrech :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to tě obdivuji, že jsi se do toho pustila. Je to krásné, musí to bát i pracné. To jsi fakt umělkyně :-)

      Vymazat
  6. Jsou to moc hezké věci, norské vzory jsou klasika, která určitě neomrzí. Mám s nimi spojený sníh a zimu :o). Kdysi zamlada jsem zkoušela i vyplétat, ale je to hodně náročné.
    Ať ti vše krásně slouží Ivanko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Alčo, obdivuji každého, kdo to umí. Já bych to ani nezkusila, netroufla bych si na to. Tak to jsi dobrá. Ivana

      Vymazat
  7. Kdysi dávno jsem takový svetr pletla, bavilo mě to i byl nositelný. Líbí se mi norské koule :o)
    Měj hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, taky patříš k těm šikulám,co norský vtor zvládají!?! :-) Měj se také hezky!

      Vymazat