úterý 1. listopadu 2016

Podzimní truhlíky

 Muškáty vystřídaly tyto truhlíky s podzimním aranžmá. 
Na zimu už jen dozdobím hvězdičkami.  
Ivana








23 komentářů:

  1. Ivi, máš to moc hezké. Truhlíky na okno prostě patří. Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanka, mas to nadherne...a super premyslene :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko, přemýšlela jsem u toho jen nad tím, kdy mi to sezobou ptáci :-)

      Vymazat
  3. Ivi, nádhera, inspirovala jsi mně, hned jsem šla naškubat nějaké to šáší, a začala jsem zdobit. Zítra za denního světla ty výtvory zhodnotím a buď dozdobím nebo vyhodím :-) Pěkný večer.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to moc hezky - teď podzimně a s hvězdičkami to bude i pěkná vánoční výzdoba

    OdpovědětVymazat
  5. Krásně jsi okna Ivo vyzdobila, já mám zatím jenom vřesy a těším se na zimní výzdobu.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Alčo, vřesy jsou ale ještě pěkné, tak proč to měnit :-) Měj se fajn

      Vymazat
  6. Ivanko, jsi sikula a vse vcas:-), prosim, co jsou ty cervene kulicky vypadajici jako cerveny rybiz? Dekuji:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty kuličky jsou z keře Kalina obecná. Jsou mrazuvzdorné, takže dlouho ve venkovní vazbě vydrží. Jsou skvělé i do vnitřních dekorací, seschnou, ale zachovají si barvu (narozdíl od šípků). Někdo z nich vaří marmelády, mají prý vysokou antioxidační schopnost. Trochu ale páchnou, takže já je v kuchyni nepoužívám. :-)

      Vymazat
  7. Ivanko, truhlíky se ti skutečně povedly, máš je plné krásných podzimních barviček. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, moc krásné!
    Příjemný podvečer přeji, Helena

    OdpovědětVymazat