středa 25. března 2020

Jarní věnec

To je tak, když tvoříte z toho "co dům dal" !!!
Sazečku cibule ještě nemám v zemi.
,,, že ji budu mít letos na dveřích, by mě fakt nenapadlo!!!
:-)
Mějte se všichni hezky, co nejvíce to jde!

Ivana












6 komentářů:

  1. Ten je ale podařený. Moc se ti Ivo podařil.
    Přeji poklidné dny. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, ten věnec je moc hezký. Já věnce neumím. Měj klidné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný, Ivanko! Já jarní věnec ještě nemám... Měla bych s tím něco udělat!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je fakt boží nápad! Já mám pořád na dveřích vánoční- nemám, co bych tam dala místo něj a nechci, aby tam koukal umělohmotný háček. Ale už ho budu muset sundat. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Ivano, to je správný zahradnický věnec :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, co jineho nam ted zbyva, nez tvorit z toho, co mame:-). Sazecka skvely napad. M.

    OdpovědětVymazat