neděle 18. července 2021

Krásné dny na Vysočině + návrat domů

Vysočinu jsem turisticky navštívila poprvé, ale jistě ne naposled. Naprosto mi učarovalo množství různorodých míst, která lze navštívit a přitom si lze vybrat, zda to budou zámky, výstavy nebo příroda.
Za těch pár dní jsme toho stihli mnoho.
Nejvíce mě zaujalo Muzeum dýmek v Proseči a skalní útvary, které z Beskyd až tak neznám.
Na Vysočinu nás vyrazilo celkem 9, z toho 5 dětí, takže nuda opravdu nebyla!
...a líbilo se všem.

Návrat domů byl nudný taky nebyl - viz poslední foto - asi netřeba komentovat
 :-)








 

50 km před domovem

5 komentářů:

  1. Vysočina je prima (máme tam chalupu, i když podle fotek asi na jiném konci, než jste byli vy). A tak jako vy dovolenou, jsme my zakončili tento víkend. Jen domů jsme to měli 100 km

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda toho závěru, ale jinak to vypadá na krásnou dovolenou plnou zážitků. Přeji hezké pokračování prázdnin.

    OdpovědětVymazat
  3. Vysočinu mám moc ráda, čím jsem starší, tím víc.
    A zážitek na konci by si asi každý odpustil...
    Ivanko, přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Letos tam jedu na týden na dovolenou. Loni jsem tam byla 2 týdny. Moc se mi líbily Nové Hrady a pak zatopené lomy, a místa, kde na turistu nenarazíš. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, zdravím. Dovolená super, závěr horší...Přeju hezké letní dny. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat