neděle 1. září 2019

Výstava medvídků 🐻🐻🐻🐻

Krásnou výstavu 777 plyšových medvídků 🐻 ze soukromé sbírky jsme s rodinkou navštívili ve městě Kroměříž. Dětem se moc líbilo. 
I my dospělí jsme měli na co koukat 👀.

Jste-li zblízka, doporučuji navštívit!

Přeji všem krásné září.
Ivana






















8 komentářů:

  1. No to by se mi líbilo. Škoda, že Kroměříž mám z ruky.
    Hezké už zářijové pondělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Ti jsou :)))))
    Škoda, že bydlíme tak daleko. Šla bych s Lolčou.

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee, ti jsou krásní.Miluji medvědy, moc děkuji za zprostředkování.

    OdpovědětVymazat
  4. Dítě už dávno nejsem, ale tahle výstava by se mi líbila moc. A vidím tam méďu, kterému jsme říkali Delviťák (protože byl za nějaké body z Delvity) a se kterým prožil dětství můj syn

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko!
    Jak napsala Stáňa, přesně- tam bych šla i já!!!
    Krásná výstava medvídků.
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko!
    Jak napsala Stáňa, přesně- tam bych šla i já!!!
    Krásná výstava medvídků.
    Měj se moc hezky Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, krásná výstava. Tam bych se podívala taky, kdyby to bylo blíž. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  8. No asi je neuvidím, cestu tak daleko nemám v plánu, ale mrzí mě to!!! Šla bych hned! kdo by medvědy nemiloval!
    Ivanko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat