úterý 27. srpna 2019

Co mi ještě kvete

Letos jsem měla na zahradě trochu smutněji než vloni. Minulý rok mi mimořádně nádherně kvetly všechny letničky. 
Čemu se ale daří jsou ganzánie - mám je ve třech odstínech s všechny krásně kvetou.
Od hřebíčku jsem si slibovala hodně, ale kvete mi sem tam a když, tak jen 2-3 květy.
V trvalkovém záhonu mi dominuje žlutá. Nebyl to záměr. Žlutá rostlina v letě krásně září, přesto se žlutýma už dělám stopku.
Rozchodník se teprve chystá, na jeho růžové květy se moc těším.
Žlutá rudbekie nezklamala, kvete a ještě bude.
Poslední dvě fotky - sluncovky - ty neúnavně kvetou už přes dva měsíce, jsou nenáročné, prudké deště jejich květy nikdy nepobily - prostě zdobí a zdobí.
Krásné léto vám přeji. 
Ivana


















4 komentáře:

  1. Ivanko, můžeš být spokojená! Kochám se, kytičky máš moc krásné!
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi na zahrádce převládá žlutá. Mám ji tam ráda, ale taky jsem si řekla, že už ji trochu tu dominantnost zmírním :-). Hezky Ti to kvete!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Kvete ti to krásně. Rubékie máme na zahrádce taky, jsou to takoví držáci...

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, kvete ti to moc pěkně. Měj pěkný pátek.

    OdpovědětVymazat