sobota 3. listopadu 2018

Podzimní prohřívající polévka jen ze 3 hlavních surovin

Mrkev, kousek zázvoru a máslo vám postačí na vynikající podzimní a prohřívající polévku!!! 
Pak už stačí jen dochutit (sůl a pepř), vše rozmixovat a lahodná polévka je hotova. 
Postup je jednoduchý. V hrnci vaříme mrkev a kousek zázvoru, tak dlouho, dokud je mrkev dostatečně měkká. Vyjmeme zázvor, osolíme opepříme a vše rozmixujeme do hladké konzistence. Pak přidáme silnější plátek másla a servírujeme.
Můj tip: Já s oblibou tuto polévku dochucují ještě dýňovým olejem.
Dobrou chuť!
Ivana.



14 komentářů:

  1. Jednoduchá a určitě dobrá. V tomhle počasí se bude hodit. Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, vypadá skvostně, i když já nejsem moc polévková. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, takové polévky mám ráda. Včera jsem ji dělala z dýně - místo mrkve. Přeji ti hezkou neděli Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dýně a zázvor - to může být taky dobré!!! Měj se krýsně Ivi :-)

      Vymazat
  4. Juu, vypadá skvěle, ta by se mi nyní hodila k mému nachlazení...jsi šikulka, Ivuško!

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, zázvor nemusím, ale mrkev miluju! Polévky mám ráda vlastně všeobecně.
    Měj se moc hezky!
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. CHápu, já zázvor taky nevyhledávám, ale v polévce je skvělý :-) :-) :-)

      Vymazat
  6. Mrkvovou jsme jeste nejedla a moc me laka, tak snad na ni brzy dojde. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduchá a dobrá, dětem chutná taky :-)..určitě s polévkou doma uspěješ :-)

      Vymazat
  7. Budu muset vyzkoušet, mrkvovou jsem také ještě nejedla. Ale dýňovou mám v tomhle období tak dvakrát týdně :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ivanko, dělám ji maličko jinak, ale věřím, že i ta tvá je výborná!
    Měj se hezky, Helena

    OdpovědětVymazat