pondělí 23. prosince 2019

To domácí a to naše je to nej!!!

Nejcennější, nejlepší, nejkrásnější, nejvoňavější, nejchutnější, .... je cukroví, které si upečeme my samy, že?
Vzhledem k mým letošním studijním povinnostem jsem hodně zvažovala, zda si cukroví tentokrát neobjednat. Nakonec jsem se rozhodla, že NE. "NE" kvůli tomu, že nemám žádný ověřený zdroj, odkud by bylo cukroví tak dobré, že bych si řekla "Stálo to za to.".
A tak jsem se překonala, ve shonu napekla, v nočním čase nazdobila.
Dnes jsem cukroví překládala do plechových dóz a s jistotou můžu říct, že ....

.... ta vůně našich ořechů, pravé vanilky a domácí rybízovo-mirabelkové marmelády je pro mě tou nejlepší odplatou za shon a probdělých pár kousků nocí. 

Krásné a pohodové Vánoce vám všem ze srdce přeji

Ivana










6 komentářů:

  1. Mňam, mňam, cukroví vypadá hodně jedle ;-) a přesně ze stejného důvodu jako ty taky peču. Hezké Vánoce Ivi vám všem, D.

    OdpovědětVymazat
  2. Přímo luxusní.
    Krásné Vánoce.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, i já ti přeji krásné a pohodové svátky a pěkný dnešní Štědrý den.

    OdpovědětVymazat
  4. Musím jen souhlasit!
    Ivanko, přeji krásné Vánoce. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krááásné vánoce. Letos jsem taky nechtěla péct a ups, mám asi 13 druhúů :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, máš cukroví krásné, radost podívat (a co teprve ochutnat :)). Taky peču, protože jsem mlsná a málokteré cizí cukroví mi chutná (byť pro jeho tvůrce nejspíš právě ono je to nej). Člověk má prostě Vánoce spojené i s chutěmi toho cukroví (vždyť něco peču podle receptů od mámy, takže mne ta chuť provází vlastně celý život)
    Krásne Vánoce i Tobě a tvým blízkým

    OdpovědětVymazat