pátek 20. prosince 2019

Přírodniny a barvy kovu

Takové to zdobení na rychlo. 
....to jsou moje letošní možnosti
Mám týden po zkouškách, zvládla jsem jen napéct cukroví, nazdobit jen minimálně a uklidit vůbec!
...ale Štědrý den je až v úterý, ještě se něco stihne :-)
Krásné časy vám všem
Ivana







7 komentářů:

  1. Velká gratulace ke zkouškám)))
    ....i ten Štědrý den určitě dobře dopadne)))
    Užijte si poslední adventní víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, moc krásná dekorace! Opravdu tleskám!
    Měj pokud možno klidné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, jednoduchá a krásná dekorace. Moc gratuluji ke zkouškám.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivano, gralulace ke zkouškám. A dekorace je moc pěkná. Pokud jde o úklid, tak jedna moje kamarádka říká "Na Štědrý den chodí Ježíšek a ne kontrola z hygieny" :D. Pro hezké Vánoce je stejně nejdůležitější pohoda a ne naleštěné kliky.

    OdpovědětVymazat
  5. pěkná dekorace..hezký advent,Sv.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, krásné dekorace a na úklid kašli. Já ho neřeším už spoustu let, teda řeším pravidelně, ale před vánoci ne. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, gratuluji k úspěchu a přeji klidné, láskyplné Vánoce! Z.

    OdpovědětVymazat