sobota 14. prosince 2019

Jak je mi po zkouškách :-)

Konečně!!!
Po včerejších závěrečných zkouškách se cítím lehce a spokojeně.
Rok studia informatiky - oboru, který mi není až tak moc blízký - stačil :-)
Ano, posunulo mě to o dost velký kus dopředu. 
Ale v reálu je to spíš tak, že mám ten papír, kvůli kterému jsem se do studia postila. 

Teď doháním vše, co jsem kvůli učení v posledních týdnech zanedbala - zdobím, dělám těsta, žehlím pořádnou kupu prádla, přemýšlím, jaké dárky ještě dokoupím...

Dnešní zdobení venku.




12 komentářů:

  1. Gratuluji moc!
    Ivanko, určitě všechno stihneš!
    Truhlíky jsou parádní!
    Měj pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Super Ivi, moc moc gratuluji. Jsem ráda, že jsem se stihly při tvých studií vidět aspoň jednou ;-) Krásný advent, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, děkuji. Jsem ráda, že jsme se potkaly a třeba to ještě při našich časových možnostech opět vyjde :-)

      Vymazat
  3. Gratuluji!
    Určitě všechno stihneš, venkovní zdobení máš moc pěkné.
    Hezkou třetí adventní neděli!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi, veliká gratulace...O to teď půjde všechno lépe a radostněji. A co se nestihne, prostě být nemělo ;o).
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, i já ti gratuluji moc a umím si představit ten úžasný lehký pocit, i když je to už dávno, co jsem to zažívala. Krásně dekoruješ. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Marcela - Nordic Passion17. prosince 2019 v 21:07

    Ivanko, veliká gratulace a teď už si to jen užívej! M.

    OdpovědětVymazat