pátek 15. listopadu 2019

Poslední záběry než to vše zmrzne

Polovina listopadu je tu, takže mrazy a sníh by už asi moc nepřekvapily.
Já jedu s výzdobou stále na podzimní vlně - dýně, vřesy, chryzantémy.
Dávat do truhlíků jehličí a šišky se mi zatím vůbec nechce.
...ale chuť zdobit vánočně určitě později přijde :-)
Ta oranžová a zářivě žlutá je pro mě v těchto sychravých dnech hodně nabíjející. :-)
Krásné dny vám přeji.
Ivana.







13 komentářů:

  1. Podzimní dekorace máš moc hezké, a jak jsem koukala, alespoň u nás jen tak mrznou nebude.
    Ivanko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, taky budu ráda, když i u nás to ještě chvíli nepomrzne :-) Krásné dny, I.

      Vymazat
  2. Včera ráno bylo u nás mrazivo. Střechy se třpytily jinovatkou. Chryzantémy v květináči hodně utrpěly na kráse.
    Máš krásné podzimní aranžmá.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Jo jo, mráz šlehne a je po květinách :-( Měj se hezky, I.

      Vymazat
  3. Jo, Ivanko, máš to krásné, pokaždé když jdu kolem tak se kochám...

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, krásná výzdoba. Na zimní výzdobu je pořád moc teplo, tak ani mne to neláká.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, krásně dekoruješ. Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné to máš, podzimní a přitom ne smutné. Fakt moc pěkné

    OdpovědětVymazat