sobota 23. června 2018

Malinové "Tiramisu"

 Letní obměna dezertu, který dělám běžně s kávou na styl Tiramisu. Místo kávy jsem dala rozmačkané maliny. Do krému Mascarpone, šlehačku a trochu cukru. 
Posypat strouhanou čokoládou nebo Grankem.
 Je to rychlovka a stojí za to! 
Krásný zbytek víkendu.
Ivana


8 komentářů:

  1. Oh, to muselo být dobré. Mně by to určitě chutnalo víc než kalsické tiramisu - mám mnohem raději maliny než kafe...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, díky :-) ...dobré bylo :-) Měj se krásně Ivana

      Vymazat
  2. Já mám ráda obojí-kafe i maliny:-)))
    Tiramisu vypadá moc dobře.
    Hezkou neděli přeji. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ideální kombinace malinový dortík a káva k tomu :-)

      Vymazat
  3. No dobrá, jdu vařit kafe a krájet koláč... Na tohle se jen tak dívat nedá!
    Ivanko, měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tvé vtipné komentáře mě nepřestanou fascinovat :-) Měj se krásně, Ivana

      Vymazat
  4. Ja si idem aspoň čokoládu odlomiť :D ... koláč už asi nie je, však? :( Krásny večer :) Marta

    OdpovědětVymazat