neděle 19. července 2020

Makovicové políčko

Letos jsem si poprvé zasela mák. Ani ne tak kvůli máku samotnému, ale kvůli makovicím. 
Je to krásná dekorace do zahrady - když kvetl bílými květy i teď, když má zelené makovice.
 











11 komentářů:

  1. Překrásné fotky, Ivanko!! Jsi talent!

    OdpovědětVymazat
  2. Ivano, makovice jako dekoraci mám moc ráda, ale vyset mák na zahradě mi nenapadlo. Chystám se letos na nějaký drobný polní "pych" - nalámu si vždycky nějaké zbylé nesklizené kousky na kraji pole. Letos máme jedno po cestě na chalupu. Jen musím hlídat, až sklidí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, já to taky tak vždy řešila. Ale někdy jsem to neuhlídala. Tak ať letos ty makovice uhlídáš a dělají ti radost. Ivana

      Vymazat
  3. Maková pole jsou úžasně fotogenické. Tvoje foto to dokazuje.
    Přeji poklidné pokračování prázdnin. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsou krásné v reálu i na fotce, to je fakt.

      Vymazat
  4. Ivanko, i mně se mák líbí. Nenapadlo mě dát si ho na zahradu. Makovice jsou úžasné, mám je doma jako dekoraci. Měj pěkný nový týden.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako dekorace jsou úžasné, na zahradě při kvetení taky. Měj se krásně, I.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, Ivanko! Mák dostávám od kamarádů, krásou jejich políčka se kochám, stejně jako tím tvým.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, tak to máš skvělé kamarády. Měj se krásně, užívej léta.

      Vymazat
  6. Súhlasím, aj ja mám rada mak kvitnúci i makovičky, mám ich aj v kuchyni ako dekoráciu.
    Krásne zábery!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem! Makovičky ako dekorácia do kuchyně jednoducho patrí :-) Krásné léto Danielko!

      Vymazat