pondělí 28. ledna 2019

Lednové počasí

To pravé lednové počasí mě nezklamalo.♥♥♥
Ranní mrazíky, husté sněžení, všude bílo a ticho, ....no nádhera!
Jsem narozena v zimě, možná proto zimu tak miluji.
Ten pohled na přírodu a věci kolem nás pod sněhem či námrazou je prvotřídní.
Mějte se krásně.
Ivana















ROZMARÝN





14 komentářů:

  1. Já jsem narozená v únoru, a tak možná i proto, že je to jen krůček k jaru, zimu nemusím...Každopádně Tvoje zimní fotky jsou úžasné, Ivano.
    Jindra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jindro, děkuji moc. To jaro se čím dál víc přibližuje :-) :-)
      Měj se krásně, I.

      Vymazat
  2. Ja tedy leden a unor tolik nemusim, ale uznavam, ze carovat umi a ta zasnezena priroda je nadherna. Nevim, kdy presne snlavis, Ivanko, tak radeji hned preju hlavne zdravi a stesti!!! M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, moc hezké fotky :) Já zimu moc nemusím, ale takhle, se sněhem a mrazem se líbí i mně :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Zimní fotky se ti moc povedly. Já zimu taky nějak extra nemusím - asi i proto, že ve městě bývá málokdy bílá. Většinou je spíš šedá nebo blátivá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Máš pravdu, zima ve městě je šedá a i bohužel slaná. Ale cesty bez námrazy jsou zas hodně důležité. Měj prima dny, I.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, Ivanko!
    Uvidíme, co nám přinese únor!
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Ivanko, krásně jsi zachytila lednovou krásu. Přeji pěkné dny. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko, moc děkuji a prima dny přeji i tobě :-) Ivana

      Vymazat