sobota 5. května 2018

Když žena ženě složí báseň

Moji kamarádku Elli (youtube) jsem poznala díky blogu. Po prvním osobním setkání jsme zjistily, že si vlastně vidíme na střechy našich domů....ale najít jsme se musely přes internet :-)
Vzniklo mezi námi už čtyřleté přátelství. Elli je pro mě člověk obrovsky inspirující, má velmi ušlechtilé zájmy a vykrývá svou účastí v mém životě oblasti, které bych jinak nepoznala.


Mé včerejší setkání s Elli u ní doma bylo fascinující. Ukázala mi svůj nový koníček - předení na kolovrátku. Koupila si starý kolovrátek a vše se učí od píky úplně sama. Obdivuji její nasazení pro takovou činnost i to, co se již sama pomocí fotek a videí naučila.

Když jsem ji viděla a slyšela příst na kolovratu, byl to pro mě ohromný zážitek, který se jen těžko popisuje slovy. Nemám sice žádné literární sklony, přes pár veršů se mi ten zážitek však popisuje mnohem lépe.

U kolovrátku
(pro Elli)

Sedí u kolovrátku a přede,
tak jistě, jako když jezdec na koni jede.

Prsty rodící se přízi hladí.
K velkému úžasu ten pohled svádí.

Melodie kolovrátku v běhu
ve mě vyvolává obrovskou něhu!

Pustí se také do tkaní
ta milá blonďatá paní?

Máte taky nějakého přítele získaného přes blog?
Nebo někoho, kdo vás taky tak nějak podobně dovede inspirovat?

14 komentářů:

  1. Když žena ženě složí báseň, tak to je moc krásné. Je to opravdové přátelství.
    Tak ať vydrží!
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Moje drahá Ivanko,nesmírně ti děkuji..jsem dojatá!Tvá slova mě hřejí u srdce a věř, že i mně naše přátelství přináší mnoho inspirace, nových podnětů ke tvoření, protože jsem poznala, že i ty jsi nesmírně houževnatý tvůrčí a fantasticky kreativní človíček! Vždycky tě ráda vidím a těším se na každé naše setkání, protože cítím, že se obě dokážeme vyslechnout, poradit a hlavně povzbudit a vzájemně se inspirovat....Dokud jsem tě ještě neznala a procházela kolem vašeho domu, vždy jsem si říkala: tady musí bydlet nějaká tvořivá krásná dušička! A skutečně - je tomu tak a už tvůj dům zdaleka hlásá do okolí, jak roztomilá umělecká rodinka zde žije! Mám vás všechny ráda a děkuji,Ivanko, nebesům, že jsme se seznámily.Děkuji za tvou milou půvabnou báseň.....

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, krásné! Vím, o čem píšeš (i když báseň holkám asi nestvořím!). Scházíme se už 7 let a jsem pyšná na to, že jsem měla odvahu to setkání zorganizovat.
    Moc vám to oběma přeju! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, je fakt, že najít tu odvahu a zorganozovat setkání je to nejtěžší. Pak už se věci vyvíjejí samy a někdy velice příznivě. Tak jako u tebe - sedmileté přtelství - to je krása!!! Měj se krásně, I.

      Vymazat
  4. Ivanko, pár milých dušiček jsem už přes internet poznala a Elli patří mezi ně. Sice jsem se s Elli osobně nikdy neviděla, ale proběhlo pár milých emailů a dárečků a vím, že Elli je opravdu inspirativní.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, tak ty se znáš s Elli? Nevadí, že jen přes blog, možná vás dělí dálka, možná se někdy uvidíte i osobně :-)

      Vymazat
  5. Máš velké štěstí :-), život nám někdy připraví nečekaná setkání....nic není náhoda ;-).
    Na fotce vypadá Elli jako ze starých časů - nádhera!! A ještě v tom oblečení....a s kolovrátkem, já se kochám :-)). Musím se na tu milou dámu jít podívat na blog ;-).
    Obě vás moc zdravím a ať vám přátelství vydrží!! ZaZa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-)
      A přesně to řekla Elli taky, že to naše setkání nebyla náhoda :-)

      Vymazat
  6. Pradenie je krásne, pripomína čas detstva a rozprávok... Pridávam sa k obdivovateľom :) Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, souhlasím s tebou, je to takový pohádkový svět v realitě :-)

      Vymazat
  7. Ivi, já jsme poznala osobně z tohoto světa zatím jenom Tebe a strašně moc doufám, že se zase uvidíme ;-) Krásné dny D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, mě se už blíží prázdniny, tak o prázdninách určitě, jo??!! Ivana

      Vymazat