sobota 10. června 2017

Zvonička - konečně stojí!!!

Je to asi rok, co nám šikovný truhlář zhotovil stříšku na zvoničku. 
Asi před dvěma lety mi otec z lesa dovezl dubovou kulatinu ve tvaru písmene Y. 
A zvon? No tak ten mám asi 15 let (je zachráněný z hromady železného sběru).
A konečně jsem se tento týden dočkala. Zvonička je zabetonovaná v zemi!!!
Ještě ji chybí lano. 
...ale touž je jen třešnička na dortu :-)
Krásný víkend vám přeji.
Ivana








20 komentářů:

  1. Ta je krásná,je úžasné,že ještě v dnešní době se nezapomíná na stavbu takových skvostů,co zdobily v dobách minulých spoustu návsí,cest a kopečků.Krása,krása,krása...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji. Krásně poeticky jsi to napsala :-)

      Vymazat
  2. Má takovéto drobné stavby v krajině moc ráda. Líbí se mi, když někdo nějako přidá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji. Taky podobné drobné stavby miluji, lidi se o ně začínají zajímat, starat, tak snad jich nebude ubývat :-) Ivana

      Vymazat
  3. Krásná zvonička. Skvělý nápad. Hezkou neděli, Ivanko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji, Nápada to byl bláznivý, ale k realizaci přeci jen došlo :-) měj se krásně, I.

      Vymazat
  4. Krásná zvonička, ať hezky zvoní ;-) D.

    OdpovědětVymazat
  5. Musím se přidat :).... Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, těší mě, že se vám všem líbí :-)

      Vymazat
  6. Ivanko, tak to je fakt krááásaa- tak ať pěkně zvoní- moc se mi to líbí..
    Měj krásnou neděli
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ať vám to zvoní!
    Krásná!
    Ivanko, přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat