neděle 25. června 2017

Rozkvétání

Moc se těším na ty záplavy květů, které se mi u některých druhů květin občas povedou. Hlavně se to týká surfinií a lobelek. Muškáty jsou taky vděčně kvetoucí, ale u těch letos velmi pokulhávám. 
Zatím jsou květiny v rozkvětu, ale i tak to, myslím, stálo za vyfocení.
krásnou neděli všem
Ivana












10 komentářů:

  1. Krásně Ti to kvete, radost pohledět.
    Hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě krásné! Letničky nám dělají radost!
    Ivanko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, jako v pohádce!!papa

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké Ivanko. Také mám ráda tento čas postupně nakvétajících květin v nádobách a na záhonech. A ta divizna na konci...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Krasne barvicky, mne se letos nedari tak, jak bych chtela. Nehnojim, nestiham:-). Pekne dny, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivo, krásně Ti kvete vše na zahrádce.Pěkné léto přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, je to kvetoucí nádhera. Obdivuji ten osázený žebřiňák i diviznu, která se teprve chystá vykvést.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  8. Ivi, paráda :-) Co se týká muškátů, ty moje se odhodlávaly ke kvetení dost dlouho, a tím pokoušely moji trpělivost, neboť jsem je hnojila, a pomalu jim i zpívala, aby už kvetly :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat