neděle 25. června 2017

Rozkvétání

Moc se těším na ty záplavy květů, které se mi u některých druhů květin občas povedou. Hlavně se to týká surfinií a lobelek. Muškáty jsou taky vděčně kvetoucí, ale u těch letos velmi pokulhávám. 
Zatím jsou květiny v rozkvětu, ale i tak to, myslím, stálo za vyfocení.
krásnou neděli všem
Ivana












10 komentářů:

  1. Krásně Ti to kvete, radost pohledět.
    Hezké letní dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Prostě krásné! Letničky nám dělají radost!
    Ivanko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké Ivanko. Také mám ráda tento čas postupně nakvétajících květin v nádobách a na záhonech. A ta divizna na konci...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne barvicky, mne se letos nedari tak, jak bych chtela. Nehnojim, nestiham:-). Pekne dny, Ivanko. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Ivo, krásně Ti kvete vše na zahrádce.Pěkné léto přeje Marie.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, je to kvetoucí nádhera. Obdivuji ten osázený žebřiňák i diviznu, která se teprve chystá vykvést.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  7. Ivi, paráda :-) Co se týká muškátů, ty moje se odhodlávaly ke kvetení dost dlouho, a tím pokoušely moji trpělivost, neboť jsem je hnojila, a pomalu jim i zpívala, aby už kvetly :-) :-) :-)

    OdpovědětVymazat