pondělí 26. června 2017

Giveaway - mýdlo

Jeden z mých minulých příspěvků byl o várce letních mýdel.
Napadlo mě, dát jedno mýdlo do soutěže, nebo chcete-li giveaway.
Hned pak mě napadlo, jestli by vůbec někdo měl o mé mýdlo zájem?
Výsledkem úvah je, že jedno mýdlo je k mání pro kohokoli z vás, komu se líbí a udělí zde komentář.
Vylosuji koncem června :-)
Ivana


13 komentářů:

  1. Ivo, tak zkusím štěstí v soutěži o mýdlo. V předminulém příspěvku ji měla krásná mýdelka, určitě se Ti jejich výroba daří. Jen tak dál. Máš pěkný blog, chodím ráda nakouknout. Marie

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, ja se neucastnim, protoze vis, mydla jednak delam sama a take uz jsem mela od Tebe to stetsi:-). Takze za me jen doporucuji a myslim, ze obecne zajem je:-). Hezky vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně by se určitě tvé mýdlo líbilo. Asi bych si ho schovala mezi prádlo, protože by mi bylo líto ho vymydlit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký den!
    Je překrásné.. :-)
    Děkuji za Váš hezký blog,kam i já chodím na něco hezkého.. :-)
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
  5. Ivi, Tvoje mýdla vypadají vždy fantasticky, ráda bych si jedno vyzkoušela :-) Pěkný večer

    OdpovědětVymazat
  6. ... krásné, horké letní ráno, o mýdla je určitě zájem - jsou krásná. Ráda si chodím na Váš blog počíst a pokochat se krásnými fotkami. Ať se daří! Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, tvoje mýdla jsou nádherné, takže nepochybuj, že zájem určitě je. Takže já se přidávám. Hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já také zkusím štěstí. Sama jsem se do výroby mýdel ještě nepustila, ale třeba mě to tvé inspiruje a já se konečně odhodlám to zkusit.
    Mýdélko je krásné :o) K.

    OdpovědětVymazat
  9. Mýdlo vypadá víc než dobře. Sama jsem se do výroba mýdel nepustila a myslím, že se ani tak nestane, takže proč nezkusit štěstí, že?
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné mýdlo, určitě i krásně voní. Sama si na výrobu mýdel netroufnu, i když na zahradě pěstuji hodně bylinek. Olča Ch. Chrudim

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj. Zkusím štěstí. Minulý rok jsem dělala domácí české mýdlo podle Kuchařky ze Svatojánu a moc mi teda nevonělo, ale radost z vlastního výrobku byla obrovská. Výroba mýdla mě nechytla, je to na mě moc těžké:-)), vyrábím si spíše sirupy - i podle Tebe jsem už něco vyzkoušela a mýdélko by mě potěšilo. Hezké léto Lada

    OdpovědětVymazat
  12. P.S.Co já zapomněla...napsat,že ta zvonička...je NAPROSTO kouzelná...Máte to štěstí,že máte tatínka...Můj otec byl těžký alkoholik.Jen tak...ty obyčejné věci-neznám...krásné to je...
    Také mám zvonek-menší,ale nevadí,dostala jsem jej pd 1 pana faráře,když jsem ještě pracovala.Pan farář už umřel...
    Mějte se hezky.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji. Máte krásnou vzpomínku na pana faráře. A máte někde ten zvonek pověšený? Jde vidět, že si toho daru od něj považujete. Mějte se krásně, Ivana.

      Vymazat