pátek 23. června 2017

Vzorek letních mýdel

Letní mydlaření. 
Tentokrát bez přidání bylinek a koření. 
Mádlo je krásně bílé, hladké. 
Dekor přírodní. 
Hezké letní dny
Ivana







23 komentářů:

  1. Krásná jsou mýdélka, krásná! A Ivanka pilná je, pilná!!

    OdpovědětVymazat
  2. TAké se chystám, musela jsem si objednat tuky, už mi vše dochází. Ivanko, jak jsi docílila tak krásné bílé barvy?
    Měj se hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, hlavně je to asi bílé tím, že jsem tam nedala žádné bylinky. A taky díky použitému tuku. olivový hrozně mýdla ztmavuje. Těším se na tvá mýdla, I.

      Vymazat
  3. Ivanko, to je nádhera. Moc krásné. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Hezounká jsou! A moc se mi líbí ten tvůj sirup, tedy vlastně všechny sirupy...
    Ivanko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji moc. i tobě krásný večer :-) I.

      Vymazat
  5. Krásná mýdla to jsou. Taková už na pohled jemná. Jsi škulka.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, co ty všechno nestíháš. Krásná mýdla :-) Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Ivanko, mydélka jsou kouzelná. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Ivi, další blog, který mě víc a víc láká mýdlaření taky vyzkoušet. Mydýlka jsou moc povedená! Karla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Kájo, určitě vyzkoušej. Všimla jsem si, že každý má svůj styl na mýdla. Tak možná přidáš něco nového osobitého i ty. Měj se krásně, I.

      Vymazat
  9. Nádhera Ivanko, voní až sem. Bílá je dobrá:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat