čtvrtek 8. června 2017

Výměna

Výměna, kterou zorganizovaly holky Marcelka z blogu Nordic Passion a Martinka z blogu Decor Blanc, byla pro mě velkým potěšením. Je moc zajímavé tvořit něco pro někoho, koho vlastně vůbec neznáte. A je zároveň krásné dostat od cizí osoby věc, která byla dělaná přímo pro mě.
Já jsem tvořila a byla obdařena od Jolči z blogu yellowhouseideas. 
Milé potěšení, v mých oblíbených barvách, s ručně dělaným přáním a vše krásně a pečlivě vypracované.
Moc děkuji Jolčo!
Holkám Marcelce a Martince taky :-)
Ivana



3 komentáře:

  1. Milá Ivka, som rada, že balíček prišiel v poriadku. Teším sa, keď nám na blogu ukážeš, kde si srdiečka umiestnila.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná srdíčka jsi dostala a také krásné domečky jsi zaslala. Výměna se mi moc líbí. :o)
    Příjemné dny přeji.

    OdpovědětVymazat