středa 21. června 2017

Lesní sirup

🌿🌳🌲 Sirup z toho, co mi les dal. 🌲🌳🌿
Dal mi ostružinové listí, posledních pár kusů bezových květů a dovolila jsem si vzít i pár nových smrkových výhonků. 
Květy bezu jsem nechala macerovat ve studené vodě přes noc a listy ostružiníku společně se smrkovými výhonky jsem krátce povařila ve vodě s cukrem a nechala pak asi hodinu vyluhovat. Pak ještě kyselina citronová a vznikl necelý litr sirupu s nádhernou vůni jehličí, zlatavou barvou a velmi osvěžující chutí.
Krásné letní dny.
Ivana




7 komentářů:

  1. Ivi, tomu říkám zajímavá kombinace. Chuť musí být zvlátní, ale určitě moc příjemná. K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, je to přesně tak - chuť je zvláštní, ale přitom lahodná. Měj krásné dny, I.

      Vymazat
  2. Ivčo, tato kombinace se mi moc líbí. Určitě to bude dobrůtka :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, to je zajímavé. Inspiroval jsi mě. Zkusím malinové listy.
    Krásné dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, jsi hrozně šikovná, musí to být dobrota:-).
    Ty jsi hotová ,,sirupářka". Nedivila bych se, kdyby jsi příště udělala sirup z toho, co jsi přinesla v košíku. Šiškový:-)).
    Měj se pěkně
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
  5. To je zajímavé, ale určitě musí chutnat skvěle.
    Já letos dělala sirup jen ze smrkových výhonků. Na to, že jsem ho dělala poprvé, se kupodivu povedla je moc dobrý. K.

    OdpovědětVymazat