pátek 27. března 2015

Velikonoční výzdoba venku

Tak jsem konečně dokončila venkovní velikonoční výzdobu :-)
Chystám se ještě do IKEA, loni tam měli žluté lucerny, zaváhala jsem (možná se tam letos opět objeví)






11 komentářů:

  1. Ahoj Ivanko, máš to moc krásné! Nejvíce se mi líbí pastýř s ovečkami a ta žlutá vajíčka!!Každého, kdo jde kolem vás na procházku, jistě tvá výzdoba rozveselí a potěší!A víš co? Ty malé pytlíčky na věnečku nemají chybu!Tak krásný víkend přeji! Elli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elli děkuji, měj se pěkně, Ivana

      Vymazat
  2. Ivanka, pekne si si to tam jarne vyzdobila. :)
    Tie malé kvetináče, na ktoré si sa pýtala, som kúpila, neuveríš, ale v Tescu. :):) Ale už je to možno aj 5 rokov dozadu a možno aj viac. Už sú aj trochu polámané. Skúsim to polepiť. :) Maj sa krásne. Dana :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Tescu? To bych fakt nevěřila, jsou zajímavé, nikde jsem takové neviděla. Tak ať se podaří ti je dát dohromady, ahoj Ivana

      Vymazat
  3. Paráda, každého hosťa musí výzdoba upútať a milo uvítať. Ja bývam v paneláku, tak iba v byte a to nie je ono.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale v bytě tu výzdobu máš pořád na očích, venku to vidím jen když přicházím nebo odcházím :-)

      Vymazat
  4. Nádherná velikonoční výzdoba... Teda já jsem úplný břídil. :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna vyzdoba :-) Ten pastier s oveckami je perfektny :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásně nazdobeno,myslím že koledníci můžou směle dojít :o) pa K

    OdpovědětVymazat
  7. prci put sam na Vašem blogu.Postala sam sledbenik.Vidim da je vas blog sa puno topline i duše i odmah mi se dopao.Posetite moj blog i možda će se i vama dopasti ono što ja imam.Pozdrav iz Srbije,
    Cale

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, to je nádherná velikonoční výzdoba. Ale všechno se tam náramně hodí :)

    OdpovědětVymazat