středa 25. března 2015

Velikonoční věnec

...tak tady jsem se opravdu nedržela hesla "V jednoduchosti je krása".
Trošku jsem ten věnec přeplácala, ale když já mám ráda rozmanitost a pestrost :-)




Přidat popisek


13 komentářů:

  1. Aaaaaa....koukám,že Velikonoce můžou přijít..:-D
    Hezký věnec a těch blbinek na něm..krása...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Daško, blbinek je tam až moc :-), měj se pěkně Ivana

      Vymazat
  2. ěkný Ivi,takový veselý,přesně jak mají velikonoce být. pa K :o)

    OdpovědětVymazat
  3. ...ale je super...ako uz pisala Katka, je vesely :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanka, náhodou, je to jeden pekný veselý venček. :) Aj na tom okne to máš pekné. Sliepočky sa mi páčia. :) Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
  5. A to vůbec nevadí. Pestrost k jaru patří. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to je fakt, po smutné zimě, pestrost nabudí :-)

      Vymazat
  6. Každému sa páči niečo iné, je taký veselý a jarný.
    Emily

    OdpovědětVymazat