středa 18. března 2015

Ušité slepice

Konečně jsem se pustila do velikonoční výzdoby, zatím jsem začala šitím slepic. Co bude následovat dál, to zatím nevím. Chybí mi ještě zobáčky, tak to musím ještě domyslet, z čeho je vytvořím.
Nemáte nějaký nápad, z čeho udělat zobák???
předem děkuji, Ivana.



11 komentářů:

  1. Ivy jsou to fešandyslepičí :o) a jak udělat zobáček já vůbec netuším na šití moc nejsem...ale už mám doma půl roku stroj a ještě jsem nenašla odvahu k němu sednout :o(
    měj s ehezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Marťo, vzhledem k tvému háčkovacímu umu, myslím, že šití ani nepotřebuješ, To, co děláš háčkem, je grandiózní. Já jsem hlavně unešená z tvých capáčku pro mimi.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsou krásné..... Napadá mě třeba plsť. Dobře drží tvar. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo Evi, to by šlo, dík. Jen nevím, kde ji sehnat.

      Vymazat
  4. Ivanka, tie su zlatucke,...ja by som pouzila asi tiez plst, predavaju ju v papiernictve vo formate A4 (teda aspon u nas) Maj sa krasne :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky Katy, zkusím se zeptat. Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Slepičky jsou moc krásné!
    Co se týká zobáčku, asi bych ušila jen jednoduše žlutý trojúhelníček z látky,vycpala a všila pár stehy na místo kde má být...:o)Pěkné dny K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katko, s tou žlutou barvou máš určitě pravdu. Chtěla jsem to vyřešit něčím jednoduchým, ale nic mne nenapadlo, budu muset opět šít. Díky, ahoj Ivana

      Vymazat
  7. Ahoj Ivanko, slepičky jsou fakt senzační! Zkus zobáček z kousku dřívka, třeba! Nalepila bych ho tam tavnou pistolí.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Ivčo,

    moc pěkné slípky máš... Zobáček bych dělala z látky a vycpala, jak už tu psala Katka. Pokud bych se nechtěla trápit s šitím, použila bych plst/filc. Kromě papírnictví je seženeš i v některých galanterkách a nebo přes internet. Já ráda objednávám u jedné mé bývalé účastnice kurzu, která má mimochodem také svůj blog nejen o plsti (http://blog.utrikocekmodroocek.cz/), e-shop pak zde: http://www.mimibazar.cz/bazar.php?album=782460. Krásné tvoření Anička

    OdpovědětVymazat