neděle 29. března 2015

Hrozně jednoduchá a dobrá kyšková polévka

Suroviny: cibule, brambory, kyška, majoránka, sůl, popř. i pepř
Na trošce oleje osmažíte nakrájenou cibulku, přidáte brambory nakrájené na kostky, osolíte a podusíte s trochou vody. Ke konci dušení přidáte majoránku. Pak do hotového vlijete kyšku a už nevaříte.
Já ji kvůli dětem mixuji, ale není to nutené.
Dobrou chuť.

6 komentářů:

  1. Taketo jednoduche polievocky sa vzdy zidu :-) Super...

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, ty naše kuchařinko,jsi šikovná, je to jednoduchý a výborný recept i polívka samotná ! Taky ji vařím, ale s koprem.Mám ji moc ráda. Pěkný den.Elli

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko moc děkuju za prima recept na lákavou polévku :o)
    Měj s emoc hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Neviem, čo je to kyška, môžeš mi to prosím vysvetliť? Ďakujem.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. U tebe jsou samé dobroty. Já jsem posledni dobou kuchařský břídil :-)))

    OdpovědětVymazat
  6. Inspirativní dobrůtka a tyhle bíle miluji :o)

    OdpovědětVymazat